tło

Poznaj ofertę

Usługi

Terapia osteopatyczna

Jest to terapia szukająca przyczyn powstania danej choroby, bólu czy dyskomfortu. Terapia ta opiera się na diagnozie zaburzeń ruchomości i napięcia tkanek, układu nerwowego, systemu czaszkowo – krzyżowego, bierze pod uwagę jaki styl życia prowadzi pacjent jak również jego stan psychofizyczny. Pozwala odzyskać równowagę organizmu, zlikwidować ból, zmniejszyć ucisk na nerwy i poprawić samopoczucie pacjenta.

Osteopatia pediatryczna

To dziedzina, która ma szerokie zastosowanie w leczeniu wielu przypadłości wieku niemowlęcego. Znajduje zastosowanie w leczeniu dolegliwości takich jak trudności z karmieniem, nieukojony płacz i niepokój dziecka, kolka, refluks żołądkowo-jelitowy, odkształcenia głowy, kręcz szyi czy zapalenie ucha środkowego.

Fizjoterapia ortopedyczna

- bóle kręgosłupa, stawu ramiennego, stawu biodrowego, stawu kolanowego, stawu skokowego, skręcenia, zwichnięcia

Fizjoterapia stomatologiczna

- bóle w stawie skroniowo-żuchwowym, szczękościsk, bruksizm, zgrzytanie zębami, migreny, szumy uszne, bóle głowy